måndag 20 september 2010

Sån tur att jag är jag!

Då 98 % av alla som bloggar just nu skriver politiska inlägg så tänkte jag att det kanske är min tur att yttra mig också.

Jag skäms så otroligt mycket över........

Haha, Nej, Jag skäms faktiskt inte alls. Sanningen är den att jag inte kunde brytt mig mindre. Finns ingen anledning för mig att låtsas vara bildad eller påläst.

En låt som väldigt bra sammanfattar vad jag tycker om allt detta dravel: Jag vill bara dansa.

Dom tappra röda vill befria oss från dom blå
och dom vackert blåa vill befria likaså
och dom mittemellan vill befria båda två
hoppas ni har roligt, heja grabbar och stå på

Jag la stolt min röst på Toknazism hela dan och jag skiter fullständigt i hur oansvarigt och omoget ni tycker det är.

Alla är vi nollor
men du är bara tråkig - jag är glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar